Másik Felem

Gőzerővel keressük a nagy Ő-t. Ha nem találjuk, az a baj, ha pedig rálelünk, akkor az: egy idő után csak a baj van vele. Mi mindenen múlik, hogy párosan szép legyen az élet? Erről szólnak a bejegyzések. Önismeret, asztrológia, és minden más a párkapcsolatokról. A témával kapcsolatos kérdéseket, saját történeteket (amelyek szerkesztve meg is jelenhetnek) a következő címre várom: masikfelem.blog@gmail.com

Friss topikok

  • ginasalone: Szia, ezt nagyon jól összefoglaltad. Tetszik. Igaz. Megkérdezhetem honnan inspirálódsz? Mik a forr... (2020.09.08. 06:51) Oroszlán karma
  • fitote: A prosztatagyulladásra ajánlott gyógynövények listája itt található. Megelőzésre kiváló és hatásos... (2014.07.19. 20:01) Szerelem és szexualitás az asztrológus szemével

Linkblog

 

Szerelmes vers

Hegyes fogakkal mard az ajkam,
Nagy, nyíló rózsát csókolj rajtam,
Szörnyű gyönyört a nagy vágyaknak.
Harapj, harapj, vagy én haraplak.

Ha nem gyötörsz, én meggyötörlek,
Csak szép játék vagy, összetörlek,
Fényét veszem nagy, szép szemednek.
- Ó nem tudom. Nagyon szeretlek.

Úgy kéne sírni s zúg a vérem,
Hiába minden álszemérem,
Hiába minden. Ölbe kaplak:
Harapj, harapj, vagy én haraplak!

1923. jan. 1.


 

Este volt s a bőrünk összeért

Este volt s a nyári égről
Rohanó, tüzes vágyak estek belém,
Mikor a bőrünk össze-összeért,
Egész életemmel ott éltem én,
Azon a kicsi, darabka helyen,
Ahol a bőrünk,
A bőrünk összeért.

Most már tudom, őt, őt kerestem,
Mikor jelenést kért az eszem.
S ó, ti kis virágok s ti embertelen messzeségek,
Értitek-e az ő szavát, ölét?
Mert már nem birom el s az egész asszonyt
Méhike-zümmel és hatalmas
Üstökös-dobó kiáltásokkal
Kihirdetem.

Micsoda melletted a napsütött szöllőhegy,
A hajnalszőrű friss, égi állat,
Vagy a bokrok reggeli ringatódzása
A hajadon földek zsenge tomporán?
Minden asszony csókja összebugyog benned
S már sokszor félek, nagyon félek tőled,
Mert mi nagyon összebogozódtunk

S még minden szabad szálat elkeversz.
Ó, mi akkor is kívánjuk egymást,
Mikor énrajtam szörnyű kövek vannak
És te könnyű felhőkön heversz!

1924 nyara 

Címkék: vers józsef attila szerelmes vers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masikfelem.blog.hu/api/trackback/id/tr422315245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása