Másik Felem

Gőzerővel keressük a nagy Ő-t. Ha nem találjuk, az a baj, ha pedig rálelünk, akkor az: egy idő után csak a baj van vele. Mi mindenen múlik, hogy párosan szép legyen az élet? Erről szólnak a bejegyzések. Önismeret, asztrológia, és minden más a párkapcsolatokról. A témával kapcsolatos kérdéseket, saját történeteket (amelyek szerkesztve meg is jelenhetnek) a következő címre várom: masikfelem.blog@gmail.com

Friss topikok

  • ginasalone: Szia, ezt nagyon jól összefoglaltad. Tetszik. Igaz. Megkérdezhetem honnan inspirálódsz? Mik a forr... (2020.09.08. 06:51) Oroszlán karma
  • fitote: A prosztatagyulladásra ajánlott gyógynövények listája itt található. Megelőzésre kiváló és hatásos... (2014.07.19. 20:01) Szerelem és szexualitás az asztrológus szemével

Linkblog

 
A sorozat befejező részével szeretnék búcsúzni a 2010. évtől, és mindannyiotoknak boldog új évet kívánok, amelyben valóra válthatjátok leghőbb vágyatokat! :)

 

(Az Isten itt állt a hátam mögött...) 

Az Isten itt állt a hátam mögött
s én megkerültem érte a világot
..................................
..................................

Négykézláb másztam. Álló Istenem
lenézett rám és nem emelt föl engem.
Ez a szabadság adta értenem,
hogy lesz még erő, lábraállni, bennem.

Ugy segitett, hogy nem segithetett.
Lehetett láng, de nem lehetett hamva.
Ahány igazság, annyi szeretet.
Ugy van velem, hogy itt hagyott magamra.

Gyönge a testem: óvja félelem!
De én a párom mosolyogva várom,
mert énvelem a hűség van jelen
az üres űrben tántorgó világon.

1937. okt.

 

Jaj, majdnem...

Jaj, majdnem szétfeszít a szerelem.
Jaj, majdnem összenyom a félelem.
Egy ölelésben, asszonyok,
ki halna meg velem?

Oly gyors a nyaram s lassú a telem -
az ősz kockája kit mutat nekem?
A lesi-csősz idő elől
ki szállna el velem?

Csillagok rácsa csillog az egen:
ilyen pincében tart az értelem!
A mindenséget, asszonyok,
ki vetné szét velem?

1936. júl.-okt.

 

Címkék: vers józsef attila

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://masikfelem.blog.hu/api/trackback/id/tr452550585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása